IT-hjælp
Patienter og pårørende har mulighed for at få hjælp til IT og de sundheds-apps, man kan have brug for under sit forløb på Sygehus Sønderjylland. Det kan være Mit Sygehus, sundhed.dk, Mit-ID eller aktivering af NemSMS.
App-guider
APP-guiderne hjælper patienter og pårørende med de sundheds-apps, man kan have brug for under sit forløb på Sygehus Sønderjylland. Det kan være Mit Sygehus, sundhed.dk, Mit-ID eller aktivering af NemSMS.
APP-guiderne står klar til at hjælpe i forhallen Sygehus Sønderjylland:
Sønderborg
Mandag- torsdag kl. 9.00-11.30
De svarer også på telefoniske henvendelser i åbningstiden og henvendelser på e-mail:
Sønderborg: 51 28 75 65 / 79 97 69 93
APP-guiderne har e-mailadressen: FrivilligITsupport@rsyd.dk
APP-guiderne har tavshedspligt.
Region Syddanmarks IT-hjælp til borgere
Region Syddanmark har en telefonisk support til borgere, som oplever problemer med at anvende regionens IT-løsninger. Det kan f.eks. være selvbetjeningsløsninger, såsom booking af blodprøver via booking.rsyd.dk eller befordringsgodtgørelse via befordring.rsyd.dk, eller anvendelseshjælp til f.eks. Mit Sygehus-app'en.
Læs mere på Region Syddanmarks hjemmeside