Skip til primært indhold

I Praksis

Sygehus Sønderjylland udgiver med jævne mellemrum nyhedsbrevet "I Praksis", hvor vi fortæller om nye ting og tiltag på sygehuset, som har speciel interesse for praktiserende læger og speciallæger.

Seneste udgave af nyhedsbrevet

Tidligere udgaver af nyhedsbrevet

Du finder de tidligere udgaver af I Praksis her på siden.

Tilmelding til nyhedsbrevet

Om I Praksis

Hvad er I Praksis?

Nyhedsbrevet "I Praksis" er målrettet læger i almen praksis i Sønderjylland. Det indeholder store og små nyheder fra Sygehus Sønderjylland og praksiskonsulenterne på sygehuset.

Nyhedsbrevet skal styrke kommunikationen mellem sygehus og almen praksis til gavn for det samlede patientforløb. Nyhedsbrevet er et supplement til Sygehus Sønderjyllands praksisinformation på Sundhed.dk

Nyhedsbrevet udkommer med jævne mellemrum, når der er nyt at fortælle.

Har du ønsker til nyhedsbrevet?

Så er du velkommen til at kontakte redaktionen.

Det kan fx være:

• relevante nyheder og beskeder til almen praksis
  • forslag til aktuelle emner
  • spørgsmål
  • ris og ros

Forslag m.v. drøftes i redaktionsgruppen, før vi beslutter, hvilke emner der skal arbejdes videre med.

Sundhed.dk

Hvis nyhedsbrevet skal linke til meddelelser under Praksisinformation (VisInfoSyd) på Sundhed.dk, skal meddelelsen være tilgængelig her, før nyheden sendes til redaktionen.

Meddelelser, der skal vises Praksisinformation (VisInfoSyd) på Sundhed.dk sendes til visinfosyd@rsyd.dk

Redaktionen

Peter Sørensen